mysdag.

först hade jag .. något med broar.. jag ska bygga en bro med john! :D hahaha! detta kommer inte sluta bra. vi kommer typ få betyger "amatörer" av odd! AHAHAH då dör jag fan.. xD
sen hade jag någon photoshop sak.. felix typ visa massa konstiga saker å jag fattade ingenting.. xD menmen .. :p fattar lite iaf.. sen hade jag kör hela dagen. mumms på de. sjunga i 2 timmar. hehe!
ikväll blir de bio med emma karl mirre å mia ! :D ännu mummmmmsigare! new moon.. jag å karl har bestämt att vi ska se den tsm sen i sommras å jag fattar faktiskt inte att jag går på den med min brors kompis.. haha! men ska bli kul.
saknar emma . :( menmen ! hejdåååååååååå


du kommer alltid vara en av dom bästa emma. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0