mumms på skolan.

först hade vi hk med ballaste janne :D ... vi gjorde pepparkakor å kola . xD frida gick runt å sjöng "everytime I fuck I swear I can fly" HAHAHA , jag å oscar mobba henne hela tiden för de. xD men fan va kul.. juste, oscar e längre än mig.. HAHA! första gången sen vi föddes ? (a) iaf sen hade jag tyska prov. gick la okej. bättre än jag hade trott. sen So. vi spelade typ spel.. johan å adam fuskade.. xD
snart ska jag till kören så ska lägga in bilderna från skolan snabbt..


jag å frida delade på de. (a)


jag å frida e ju sååå duktiga hAHAHAH


bra martin! fortsätt så! ;)


sötisar i 8c


paulina snygging :D


coffe förfan ! :D


linnea :))


coffe  ^^


julia å paulina snyggingaaaaaaaaar


martinbäck(L)fridafalkenström , söötaaa


8c, ni är bästbästbäst, <3

Kommentarer
Postat av: m khvi

MER BILDER!

2009-12-01 @ 18:44:41

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0