mer frågor ! :D

Början:
Namn: Martina
Msn: [email protected]
Lunar: den har jag tagit bort!
Ålder: 14
Födelsedatum: 21 mars ! XD
Stjärntecken: Vädur 8D
Bilddagbok: m-artinaaa

Tonåren:
Hur gammal är du: 14 XD
Hur tycker du att du har det hemma: bra :p
Har du bra självförtroende: inte precis
Kan du lita på dig själv: hahaha nej.. haha jo .. haha jag fattar inte.
Är du nöjd över dina bröst: HAHAHAHAHAHAHAHA nej, tkr sainab har mkt sexigare .
Är du nöjd över din rumpa: va fan , gay. -.-''
Hur tycker du att ditt liv är: mktmktmktmktmkt bra. 
Har du ett bra liv tycker du: jajajajajajajajajajajjajaa
Vill du ändra på något i ditt liv: hmm.. njae..
Är du nöjd över din kropp: e nån de ? ;s

Kärlek:
Har du någon kille: :U
Gillar du någon nu: somfan!
Tycker du om när en kille rör vid dig: ehm.. ska jag misstolka ?
Är det okej att en kille gör det: Ja ? eller ? va ? xD
Måste han fråga innan han gör det: HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Tillsammans! :o
Trivs du tillsammans med någon kille: Ehm.. va?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: LÅÅÅNGA.
När en kille gör slut, blir du ledsen: De blir la alla ? ;s

Vänner:
Har du bra vänner: Bara dom bästa !
Du tycker om att va med dina vänner: mer än nått annat
Vad heter dina närmaste vänner: FridaFalkenström. den kvinnan vet nästan allt om mig.

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder: ja, alla tror att jag å frida e 93:or när dom aldrig snackat mä oss HAHAHA
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: HHAHAHAH 73987532987
Har du fått höfter: wtf xD
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma: ööh? va? xD
Tycker du om att shoppa?: jajaj visstvisst .


Kommentarer
Postat av: eviz

HAHAHAHAHAHAHAHAH asså vissa sådana är fan bara skumma xDDDDDD



"ska jag misstolka?" JHAHAHA<3

2009-12-01 @ 23:22:01
URL: http://elandin.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0