Lär känna min familj.

Mamma: Finns nästan alltid där och ställer upp. Kan vara riktigt jobbig och irriterande, och sjukt arg.. haha! Men är snäll och rolig för det mesta.

Pappa: Kan vara en riktig surgubbe. Men har ofta rolig humor. Kan retas lite för mycket när man är sur. Men är en snäll gammal gubbe , som jag tycker mycket om.

Tobias: Min storebror. Aldrig sur typ, men älskar att få andra att göra saker åt honom. t ex å ut med hans hund. Men den enda i min familj som aldrig blivit sur på mig.. woho! ps , världens största IFK fan..

Johanna: Min äldsta syrra. Blir lätt irriterad p ga att hon har barn. men är snäll och har bra klädstil. men är för jävla seg på att bestämma sig.. Men är gullig och kan vara rolig.

Sara: Festar ofta ! Röker för mycket ! men är skit rolig att umgås med! rolig humor! men kan vara en sur tant. hon är nog den som är mest lik mig. :)

Emil: data nörd! haha! damp ibland, men kan va super glad. rolig att umgås med när han inte sitter vid datorn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gölm nte sex snacket hon ska ha med sina barn näär hon får det !!! XDDD

2009-12-27 @ 16:44:40
URL: http://tildapetersson.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0