lala!

Pojkarna älskade min frukost, för jag e bäst. 8D

här kommer några bilder som jag tog för en stund sen. det va kallt så orkade inte ta många, och dom är inte speciellt bra heller.. xD Men som alla vet tar jag kort när jag är riktigt utråkad. ps, idag ska jag tvinga med sötaste pappa till fynda för jag ska köpa en sak till min syster.. jag vet.. att slösa 160 kr på henne kanske låter dumt, men hon är fan värd de! haha! :) + att hon har varit så snäll den senaste tiden och tog mina pengar till parkeringsbiljett. :D hahahaha! XDD
Men här kommer bilderna ! :))


ät fåglar ät . :))))


snö ?


mer snö ? xD


älsklings pojken ville också hjälpa till att ta kort. eller med andra ord.. förstöra dom! hahha


julgranskula.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0