L-I-V

OM DIG:

Namn - Martina Helldal . :)
Bor - skogstorp !
Syskon - tobias johanna sara & emil
Ålder - 14
Född - 1995
Ögonfärg - grön,gula.. xD
Längd - 162 8D
Sko storlek -37-38

Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - vädur :$$
Hårfärg - brooown
Födelseort - varberg :pp




DAGENS:

Låt -
walking in memphis - calle . min syrra sjunger för ofta! haha

Saknad - Kevin.
Kläder - thaits och tröja (y)
Mat - ingen
Göra sen - tildatildatilda!
Godis - ehm.. venne.. xD

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - ska jag vara ärlig , så finns det inget tråkigare.



Tycker du om godis? - ibland
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte så ofta xD
Äter du oftast nyttig mat - vad är nyttig mat?
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej usch !
Du ger mycket komplimanger till andra - vet inte. :))


 


Är du nöjd med ditt förnamn - inte precis.. xD
Tycker du att du själv är smart - ja, men ingen annan tycker de ! -.-''
Vad är det sämsta hos dig - att jag e för smart för alla människor...
Vad är det bästa hos dig - min smarthet för jag är så jävla smart. :D
Har du bra självförtroende - nej xD
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många >_<
Du tycker om att vara med det andra könet? - ja XD
Gillar du dina grannar? - dom är niiiice !
Gillar du skolan - jadå :))
Har du någon gång skolkat -
Spelar du något instrument - nej xD


Har du några tatueringar - nej :p


Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - venne >_<
Tycker du om djur? - jajaja :D




BRUKAR DU:

Sova - aa<3
Ta mediciner du inte borde ta - nej



Snusa - usch nej
Klä dig i svart - händer la :))
Lita på folk - hm.. inte så många . xD
Drömma mardrömmar - nu på senaste tiden, JA!
Gå i skolan - aa :)
Gå i kyrkan - ja , ska ju konfirmera mig XD
Ljuga - inte ofta! jag är en seriös människa som är seriös 24/7 , eller hur tilda ? :D
Vilja dö - ne , vad tråkigt!

HAR DU:

För många vänner? - de går inte
Någon psykisk sjukdom? - ööh?! HAHAHAHAHHAHA
Skadat någon? - aa ;))
Färgat håret? - 1000 gånger!
Några piercningar? - naveln å näsan!
Några tatueringar? - fortfarande nej, men jag ska fan skaffa en . xD
Egen dator - aa
Gjort bort dig rejält? - haha aldriiiiig ! ;)


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0