john kallar mig emo så jag gör en sån här. xD

Namn: Martina. 8D
Födelsedag: 21 mars ! :'DD
Ögonfärg: Grööönaa ! :D
Hårfärg: Brunett ! ;)
Längd: 162 :o
Högerhänt/vänsterhänt: Höger :p
Är dina föräldrar skilda: Nejj ! :D

Favorit:
Sport: RIDNING FFS ! :D:D:D:D
Helgdag: Lördag typ ! :D
Årstid: Sommar <3

Har du någonsin:
Varit kär: yes man! :D
Blivit dissad: mhm -.-''
Föreställt dej ditt ragg naken: 24/7 BABY ! :D
Skolkat: NEJ! :K
Sovit utomhus:  aa 8D
Sett en död människa: nej usch ;o
Använt droger: NEJ ?! :K
Retats: aldrig 8D

This or that:
Cider/Öl: cideeeer !
Pepsi/cola: Cola ! :o
Kärlek/sex: Kärlek <3
Jordgubbar/blåbär: JORDGUBBAR! :o
Kött/veg: Kött :)
Tv/film: spela roll (a)
Gitarr/trummor: Trummor :)
Adidas/nike: adidas ! :D
Kinesiskt/mexikanskt: inget :o
Mtv/vh1: MTV <3

Senaste du:
Skrattade: Idag :o
Grät: igår när jag såg på titanic xD
Filmen du såg: twilight!
Drog ett skämt: håhåhå, jag skämtar aldrig .. jag är en seriös människa ;)
Sjöng en sång: nu :D

Har du under den senaste månaden:

Druckit alkohol: nejnej :D
Tagit droger: Nej ?! XD
Kysst någon: ja 8D
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: karl å emil igår ! :D
Sovit bredvid någon av samma kön: yeah 8D
Haft sex med någon: nej faktiskt inte :D
Badat utomhus: nej de e december ?!
Bakat: aa, pepparkakor . :)
Viljat dö: nej :D:D:D:D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0