hiss/diss



Liseberg , det är fint på vintern och kul på sommaren. massa kul! jag älskar liseberg. det är fan ett av dom roligaste ställerna i sverige. om ni inte varit där, ÅK DIT .

Julafton , jag längtar fortf. till julafton. det är mysiiigt ! jag älskar att vara med min familj och vi har sjukt roligt då !



Folk som tror dom är bäst , haha ! hur irriterande är inte det ? jag hatar när dom seriöst tror dom är bäst på allt .. någon som håller med?

Dåliga förlorare , det är det värsta som finns! typ när dom spelar ett spel och sen förlorar och skyller på att den andra hade tur eller något? hahah ! dålig stil.

Kommentarer
Postat av: cheeseman7 @ bdb

hahah xd

2009-12-14 @ 17:47:15

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0