glömt blogga.

har inte orkat blogga. men nu gör jag de iaf!
just nu sitter jag i min säng med johnna (min syster) å elma (min systers dotter) . sitter här i jordens varmaste å största tröja. mysigt. kl 18.00 blir de lucia igen. kul.. :p frida ska dit idag iaf ! :D <3
det va världens skönaste dag i skolan också ! kör hela dagen och sen en halvtimmes tyska. jag gjorde inget där. men lotta sa att felix va kär i mig för han skrämde mig! hon är ond. haha älskar lotta ! :D
hmm.. fan va onödig jag är när jag skriver.. bara så ni vet är simon i 7a en riktig man! hahahah! han äger.
vet ni ? jag är trött ! hahahahahahaha! jag är grym.
nu ska jag snacka mä frida på skype. vi ska va balla å snacka lucia .

idag kommer mammas pojkar. HEJA JULIA Å INTE JANE ! hahahahaha .. jag slår vad om att jane vinner för frida hejar på henne. å imorgon är de idol . heja erik! bara för jag hejar på han kommer calle vinna.. -.-'' nej men erik ska vinna för då vinner jag mitt å robins vad! mysigt va?!?!?! :D:D:D:D

jag looovar att jag ska börja blogga mer! :)) pusshej.

Kommentarer
Postat av: Robin (A)

haha :D hälsa emla och johanna från mig :DD



haha vadet :D mysigt ^^ <33 jag hoppas på att calle vinner för då får jag 5 kr av dig :D

2009-12-10 @ 16:50:54
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0