fy fan! xD

Jag å Sara åkte med pappa till reningsverket. Pappa skulle byta saras däck till vinterdäck. så stod vi där å rullade däck till varandra! jag å sara äger. sen så börja jag å sara skoja om att det va massa bajs överallt, å då fråga pappa om vi ville kolla på bajset.. jag å sara bara KLART VI VILL! å han tog de seriöst å då fick vi kolla på de.. asså .. såhär lät de typ 3 gånger på 3 olika ställen.
*det är något brunt*
Tina: är de bajs?
Pappa: Slam.
Sara: PRATA SVENSKA Å SVARA PÅ FRÅGAN! ÄR DE BAJS?!?!?! :o
Pappa: inte bara..
Sara: Så de e bajs?!
Pappa: kan man la säga..
Tina: HAHAHAHA *skrattar åt sara*
Sara: kan man bada i de?
Pappa: a, men du kommer inte upp igen..
Sara: usch tänk att drunkna i bajs..
Tina: HAHAHAHA *skrattar ännu mer*
Sen gick vi till massa kontor å sånt.. xD det va la.. kul.. O_O nej de va äckligt. det luktade as mkt så jag å sara höll på att dö, hade jackorna uppe vid näsan å pappa gick som vanligt.. förstår mig inte på den gubben..
men de va nog något av det äckligaste jag sätt..
sen när vi kom hem..
Emil: tina, du jag å pappa spelar 3 player på band hero! :D
Sara: JAG DÅ?!
Emil: JAAA, SARA ÄR HÄR! du får vara med istället för pappa!
pappa: tack då :o
Sara: JAG SPELAR TRUMMOR!
Emil: NEJ DU FÅR SJUNGA! JAG SKA SPELA TRUMMOR!
Sara: Nej, Tina sjunger för hon är den ända som kan sjunga! trummorna är mina !
Emil: nej jag ska spela trummor!
o s v..
nu orkar inte jag spela med dom, men dom är roliga att lyssna på. hahahahhaa! söta syskon jag har ..

byee

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0