^^

har du sagt ``jag älskar dig`` utan att mena det? nej det är så onödigt .
kan du lita på din bästa vän? självklart .
har du några piercingar? öron , näsa , naveln .
hur har du mått den senaste månaden? upp & ner .
hatar du någon?
nej .
har du bra kontakt med din mamma? aa .
saknar du nån just nu? kan man säga .
längtar du till din födelsedag? vet inte .. ingenting jag tänker på precis .
vilken årstid är bäst? sommar !
när somnade du inatt? vid 4 ..
är du nöjd med ditt uteseende? nej !
är du nöjd med ditt liv? oftast .
har du tänkt på självmord? nej .
vad tycker du om kärlek? underbart när de funkar, annars skit
gillar du snälla eller kaxiga killar? inte för snälla å inte för kaxiga .
vem vet allt om dej? jag ?
har du åkt ambulans? aa , sjukt roligt asså (y)
har du vatt med om någon trafik olycka? nej .
har du skolkat nångång? nej
vad är det sämsta som har hänt detta året? massaa


vad är bäst hemmakväll elr utekväll med killen? hemmakväll
vad är det bästa man kan göra när man mår dåligt? tänk bättre tankar
är du envis? ehm.. hehe .. ingen kommentar
har du skämts över nån av dina killar? haha nä
vad tycker folk om dej? fråga dom ?
har du förändrats detta året`? en hel del
har nån sagt att du ska bli modell? jag vill inte bli modell så jag bryr mig inte
vad tycker du om alkohol? olika , jobbigt när folk gör saker dom inte borde
har du blivit hotad? nejj
sex elr kärlek? kärlek helt klart .
hur många har vatt otrogen mot dej? 0 ?

hur många kontakter har du på msn?
ska jag kolla de också? 123 på en av dom och 400 något på den andra .
hur många vänner/bevakare har du totalt på bdb? 206 vänner 207 bevakare
hur många blockade på msn? några fula porrgubbar
hur många blockade på bdb? ingen
varför addar folk dig? dom har la inget bättre för sig .

Kommentarer
Postat av: martin

inga smileysar, massa punkter...

Vad har hänt Tina ?

2009-12-28 @ 19:57:50

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0