en perfekt dag i tinas perfekta liv.

Först kom jag till skolan. Vi hade so/no. hade faktiskt de på 2 pass.. jag adam frida å kalle ska spela in en sak! hehehe! den kommer bli bäst. ska ju faktiskt gifta mig med adam. <.< hahah! men de ska bli skiit kuuul! vi e B-Ä-S-T.. bara så alla vet asså!
sen hade vi idrott. hahaha! sätt aldrig mig ff sainab tom joel john å elin i ett lag. det slutade inte speciellt bra. jag tror jag å john skrattade typ hela tiden. sainab å joel failade. tom va aggressiv å elin å ff bara stod där. HAHA! bästa laget.
sen hade vi engelska. jag typ somnade.. xD men iaf.. det söög! va skiiit trött!
sen ska jag kanske till fynda med karl. ska köpa en sista julklapp. mohahaha! å .. sen ska jag baka pepparkakor med min mor. mumms på degen.
JAG ÄLSKAR DEG SJUKT MYCKET.
HAHAHA karl å emma fattar.. men iaf.. hejdå!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag e för ung för att bli bort gift!!!

2009-12-07 @ 16:14:13
Postat av: Robin (A)

haha :D jag kan se laget framför mig (A) XD



kram :)

2009-12-07 @ 17:29:52
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0