dagen ..

skola. (y) börja med att jag mötte sainab 10 i 8 å vi gick till skolan å va där 8. vi hade prov direkt. gick la sådär.. sen stack vi till fotbollen. mitt å sainabs lag va super duktiga *stoooolt* .. delade 1:a plats med MAX lag.. -.-'' det suger att de va Max .. ;) hahaha ! sen blev de bild å tyska. å sen efter skolan åkte jag till stan mä min syster. köpte julklappar.. :s hon e fan galen när hon gör de. xD ajjaaaaaaaaa.. bilder från dagen.


sainab taggar inför provet! ;)


lycklig över de bästa laget ?


snyggingar @ tina å sainabs lag.


babe.


ballaste folket.


max å martin är lite.. förälskade..


jag , johan , kalle. ledsen killar .. men jag å sainab va bättre än ni. ://


sött (a)


marika - jennie - julia ... RAWWWR .


tilda & fb :))


å sist men inte minst.. TOM!





haha lite roligt när jag satt i köket å gjorde något innan..

sara (min syster): FAN VA STORA BRÖST DU HAR!!!
tina: sluta kolla på mina bröst?!!?!?!?!
Sara: MAMMA KOLLA! :o du har snart större än mig..
tina: oj vad svårt. (y)

hon blev lite små sur.. xD
sen berätta hon att hon inte banta för hon ville ha stora bröst.. <.<

Kommentarer
Postat av: Anonym

TIIINNNAA BILDEERNA ;OO , Taaaskiig :///



Vi var bah så Braa och våra små barn (L)

2009-12-03 @ 21:01:29
URL: http://sainabsaleban.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0