Dagen!

oj detta har varit en skit bra dag! började med att jag inte orkade svara när emma ringde kl 10 (jag typ sov så fatta inte att de ringde på riktigt.) sen ringde hon igen å jag å tilda hoppade upp från sängen. vi åt frukost å kollade på saltkråkan. jag ääälskar skrållan! sötaste ungen i världen. sen tog vi våra sexiga cyklar å drog till tilda å hämta pengar. sen blev de att cykla till emma å hämta henne. vi stack till bussen efter att ha lyssnat på linkin park. hahaha! JUSTE!! cykla inte i skogstorp 28 december, de e bilar på alla cykelvägarna -.-'' .. xD men sen åkte vi iaf till stan. träffa kevin svensson på bussen! mysigt sällskap va?! haha! :) sen när vi kom till stan gick vi typ i alla affärer 2 gånger. tilda köpte SKIT SNYGGA skor! dom va höga som fan , men de va de värt. sen åt vi även pizza. vi fick klubbor! hahaa! coolaste gubbarna i stan vafan . sen klockan sju gick vi å såg avatar. fyfan va den va bra! en av dom bästa filmerna jag någonsin sätt. om ni inte sätt den, SE DEN FÖR FAN! är helt kär. hahaha! sen skulle vi gå hem å emma va ju sååååå normal. direkt när bion va slut säger hon "jag vill också ha en svans.." å sen säger hon att hon vill ha de hela vägen hem. tilda kom på att emma inte kollar på röven utan svansen eller nått sånt.. xD mysiga flickor! sen kom jag hem.. å nu sitter jag här å snackar mä kevin.. jag tror albin ska sova här. HÖHÖ! imorgon blir de att vakna klockan 9! 8D JAG ÄGER.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0