Dagen .

pappa väckte som sagt mig, å efter de la jag kvar i sängen i några timmar. sen klädde jag på mig , sminka mig & platta håret! sen gick jag och karl en runda. vi gick runt på ginstvägen. fråga inte varför. men det va mysigt. han berätta vad han köpt till mirre i julklapp. :D sen gick jag hem å va med kevin. det va myyyyyyyyyyyyyyyyys ! sen gick jag ut med anna emma jojo karl och madde. vi åkte pulka? xD hahhaha jag å karl hade snöbollskrig. tycker vi e lite gulliga . sen gick jag in och badade och sen städa jag rummet eftersom mamma ska stor städa imorgon.

här får ni se bild på Neo . :))


melvin, mamma, neo & elma.


sara och neo !


sara , johanna , neo & elma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Marrtiina du var i ginst men kon int te miig ;O diis !

2009-12-21 @ 18:05:57
URL: http://sainabsaleban.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0