dageeeeeeeeeeen .

först vakna jag å va mega seg. haha! men de va lite kul. stack till skolan där det började med att min lärare kom på att jag va kaxig ?! AAHAHA jag såga säga "vad snackar du om?" till frida eller nått.. xD sen hade vi matte med odd. inget speciellt. men odd e ball. sen hade vi engelska . vi förlora hehehe! sen hade vi so .. JAG Å SAINAB VANN! FATTAR NI HUR BALLT DET ÄR ?! vi är smarta. sen kolla vi på volleyboll finalen. alfred ägde skiten ur lärarna!
sen blev de konfa. jag frida tilda alfred och max hade matkrig. eller.. pepparkakor och bullar är typ mat.. haha! sen lekte vi massa lekar. max å alfred älskar att reta mig! haha! sen vill jag bara säg att max är en säl HAHAH!

puss på dagen! :D

pspsps . snackar mä ballaste Frida , Erik , Oskar & Axel nu ! :D

Kommentarer
Postat av: friiididiidaaaaaaaa

dagen var nniiiiicccccceeeeeee ! :D <3

2009-12-14 @ 17:59:19

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0