är sur så inga roliga svar.

Har du någonsin:
Varit medvetslös? Ja.
Tackat nej till samlag: Ja.
Hånglat med nån riktigt ful: vet inte, tror inte de.
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja, men de va inget seriöst! de va en lek -.-''

Gjort något riktigt dumt: Ja00 .
Gjort något du verkligen ångrar: ja.
Varit nykter på nyårsafton: Ja.
Åkt ambulans: Ja. super roligt! (y)
Har du gjort något olagligt: mm
Fått din mamma att gråta: aa. inte meningen..
Blivit polisanmäld: Nej!
Slagit ner någon: jag gillar inte att slåss längre .
Skämts över dina föräldrar: oja
Skämts över dig själv: aa
Sagt jag älskar dig och menat det: aa
Bråkat med din flickvän/pojkvän: aa
Tar du droger:
Dricker du?: händer la
Vilka kläder sover du i: olikaaaaaaa
Vad hatar du verkligen: Folk som snackar skit.
Varit kär: mm
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
vem har inte ?
Är du ensam nu: nej
Vill du gifta dig: när jag e vuxen kanske
Vill du ha barn: antar de

Senaste Personen Som:

Sov i din säng: tilda
Såg dig gråta: vet inte.
Fick dig att gråta: film?
Du delade en drink med: vet inte.
Skällde på dig: mina föräldrar antar jag.

De Senaste 48 Timmana Har Du?
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: nej
Köpt någonting: Aa
Sjungit: Ja

Har jag:
Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Nej
Mobil: Ja
Egen dator: Ja
Könssjukdom: nej
Husdjur: katt
Bra kompisar: De allra bästa.
Tar du receptbelagda mediciner: fråga min mamma
Vem vill du fika med just nu: ingen , vill kasta fika på någon.


Kärlek Och Sånt:


Hur gammal var den äldsta du kysst? Vill inte prata om det.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? haha, 4 kanske? (a
Vad tycker du om kärlek: Ibland riktigt underbart och ibland skit.
Har du flashat/strippat nångång? Haha grrh,
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person: Ja, många.
Har du svårt för att bli kär? Nej tyvärr.
När kysste/hånglade du med någon sist? Kom inte ihåg.
Ångrar du det? Kanske.
När fick du senast en komplimang?
Idag tror jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vf är du sur ?

2009-12-29 @ 03:43:22

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0