50 frågor om MIG .

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?  8c, frida, sainab! HAHA när hon ramla i matsalen !
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - dampa på emil för han va seg.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - snacka mä kevin. :D
4. Vad hände dig 1993? -  jag va inte ens född..
6. Tre ord varför du sist spydde? - jag spyr inte.
7. Vilken färg är din hårborste? - röd, svart.
8. Vad köpte du sist? - julmust? vet inte, HAHAHA
9. Vad fick du senast i present? - ehm.. smyken på EMILS födelsedag av FARMOR <3 xD
10. Vilken färg är din dörr? - vit xD
11. Var förvarar du dina pengar? - kom å kolla i mitt rum .
12. Hur var vädret igår?  - kallt .. :o
13. Vart kramades du sist? - skolaaaan
14. Vad ser du fram emot? - fotbollen imorgon (y) ;)
15. Vad är 15? - ett nummer typ.. <.<
16. Vilken skostorlek har du? - 37-38
17. Vill du klippa dig? - nej, vill ha tbx mitt långa hår. saknar de.. .___.
18. Är du över 25? -  nej... eller jag e ju över 25 cm .. <.<

19. Pratar du mycket? - nej (a)

20. Kollar du på O.C.? -  palla
21. Har ditt namn ett "x" i det? - näe . xD
22. Känner du någon som heter Steve? -  nepp <.<
23. Hittar du på egna ord? - neeeeeeeeejdååååå
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - händer la någon gång (aaa)
26. Vad har du för mobil? - samsung U600 >_<
27. Vem ringde du sist? - gills skype? isf kevin
28. Biter du på naglarna? - nej
29. Har du lockigt hår? - nej :D
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - vennneeeeeeeee
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - jag :'DDDD
32. Hur många gånger har du svurit idag? - 243563434254354
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - "jag fattar inte"
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - låter som en åsna..
35. Ska du jobba imorgon? - skola
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - KEVIN ÖSTMAN! :D
37. Vad borde du göra nu? - plugga........
38. Har du något smeknamn? -  Tina ! :D
39. Sover du mycket?  - njae..
40.Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - venne..
41. Vad ska du göra på lördag? - de du , ;)
42. När var du ute sist? - innan när jag gick hem
43. Har du gråtit idag? - nejj ! :)
44. Är du en glad person? - antar de.. xD
45. Har du roligt nu? - inte tråkigt. :o
46. Vad äter du helst? - inget.
47. Vem var du med sist? - hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
48. Vad heter din mamma? Ulrika . :o

49. Vad är hela ditt namn? Elin Ulrika Martina Helldal .
50. Tycker du om någon just nu? nej, älskar.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0