2009 , <3

2009
Hur har året nollnio varit för dig? - brabrabra!
Bättre än förra året?  - aa :D
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - sommaren för fan!
Har du flyttat under år nollnio? - nepp!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - flera!
Isåfall vilken? - massssssssaaaaa
Har du kysst en främling? - nepp 8D

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? - brabra :))
Har du varit kär? - aa
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Aa :))
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja ^^
Har du haft ett hemligt förhållande? - inget hemligt.. xD

SORG&HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - ja >_< dumma jävlar <333
Har  någon i din släkt avlidit? - Hmm.. nej de va förra året.. :p
Har du slagit någon med knytnäven? - aa (a)
Varit i slagsmål? - emil å jag har haft våra dagar om man säger så...

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - aa
Isåfall vad? - det tänker jag inte skriva ut i bloggen
Har du skämt ut dig? - varjedag bby!
Har du ljugit för en vän? - njae, inte säker . kanske för att inte vara taskig
Har du varit ute en hel natt? - campat?
Har du blivit tagen av polisen?  - nej, polisen älskar mig!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - aa , ungefär hela sommaren.. XD
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - kolla svaret över :)

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? - skogstorpsskolan ! :D
har någon varit elak mot dig i skolan? - aa sainab är en riktig idiot. :s haha skoja , <3
Hatar du ngn på din skola? - nej ?! :o
Har du gjort ngt framsteg? - deeeeeeeeeee.. vet jag inte.. xD
Haft alla rätt på ett prov? - nej .. det är john som är MVG-barnet.. .__. xDD

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - aa :))
Har du förlorat en vän? - man kan säga.. att vi tappa kontakten för .. skit samma
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - aa :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej .
Har du ljugit för en bästavän? - jag ljuger så lite som möjligt
Har du haft en relation med en vän? - ja

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0