världens bästa sommar

Sommaren 2009







vågar du svara?


Hur har din sommar varit? - bästa sommaren i mitt liv.







Har du träffat nya vänner? - ohja! :D





Finns det någont du ångrar att du gjort/inte gjort? - ja.






Har du färgat håret någon gång? - aa , brunt !







Har du jobbat något, om ja så vart? - nej xD







Har du haft en sommarflört? - (a)







Blev du kär i sommar? - ja!!





Har du haft sex? - inte på sommarlovet. :D





Har du varit otrogen? - nej, fyfan







Har du blivit uppraggad/raggat? - aa







Har du varit på någon festival? - jupp







Har någon gått bakom ryggen på dig? - hoppas jag inte







Varit utomlands? - danmark ;)







Varit i slagsmål? - med min bror 8D







Hånglat med en främling? - njae.. nej





Spytt? - nej xD







Gjort någonting som du inte egentligen inte vela? - aa







Varit glad? - somfan!





Har du kysst någon och sen ångrat dig? - ja!!







Har du svikit någon? - hoppas jag inte :o





Har någon svikit dig? - tror jag inte







Har du förlorat någon vän? - nej ? ..







Träffat någon du saknat? - ja! <3







Solat solarium? - näe. xD







Har du varit singel eller upptagen? - båda.







Varit på sjukhus? - hmm.. nej :D:D







Har någon blivit kär i dig? - mhm :)))







Har du varit besviken på någon? - ja.





Solat eller badat mest? - badat!!!







Fiskat? - tro de elr ej , men ja!







Åkt tåg? - nä :)







Flygit? - nej







Hittat pengar? - typ 2 kr. xd







Tyckt det varit en bra sommar? - JAAAAAAAA







Vilka låtar påminner dig om sommaren? - massaaaa!







Sista frågan: 







Finns det något du inte kommer glömma? -
detta var den bästa sommaren i mitt liv. de går inte glömma.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0