tidsfördriv .

Klockan är: 21.12
Ditt namn: Martina Helldal
Föd
elseår: 1995
Ditt födelseställe: varberg :)))
Spelar du något instrument: nä
Har du några danska släktingar: nä XD
Dina första tankar när du vaknar: hur mycket är klockan och vadfan ska jag göra idag ?! xD
Är du hungrig: nepp :o
Vart befinner du dig just nu: hemma i en soffa med fåglar på :)
Vart bor du: skogstorp
Är du singel: nej , <3
Vilket land kommer du ifrån: Sverige.
Din mobiltelefon:  den jag BRUKAR ha är , samsung U600 . men den e på lagning . ._.'
Antal timmar sömn inatt? 10 ? (a) hahah nej vet inte :p
Vem är snyggast:  robin! <3
Vem vill du ha just nu: Robin <3
Höger eller Vänsterhänt: höger
Sängdags: när jag är trött.
Brukar du svara på kontaktannonser:  vad e de? O_O *blooond*
Åsikt om jultomten:  pappa :D
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: vet inte xD
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: : sabina, matilda, å 100 andra konstiga xD
Pepsi eller Coca Cola: cola.
Mjölk i kaffet: blä !
Sjunger du: Det händer :$
Har du varit kär: jag ÄR kär .
Är du kär nu: jaaa!!!!!!!
Den starkaste du vet: vetinte.
Vill du gifta dig: : aa
Kommer du överrens med dina föräldrar: oftast ja .
Vad vill du arbeta med när du blir stor: jadu ..
Din hårfärg och frisyr: vet inte :o
Skorna du hade på dig idag:  mina blåa !
Kläder du hade på dig idag: dom som träffa mig vet .
Vad har du på dig nu:  kolla svaret över .
Favoritfärg på kläder:  berors på
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: vafan ?! xD
Har du rosa kamouflage-kläder:  nej O_O
Tatueringar du har: ingen .
Piercingar du har:  näsa och naveln
Har du glasögon: nej
Hur ser din plånbok ut:  svart XD
Din perfekta Pizza; kebab !
Favoritårstid: sommar.
Favoritmat och dryck: olika.
Favoritämne i skolan:  vet inte
Choklad el. vaniljglass: vanilj !
Gillar du när det åskar? ibland ! :D
Vad köpte du senast:  löshår .
Hur svarar du i hemtelefonen: hej de e martina .
Hur svarar du i mobilen:  hallå? tror jag xD
Vem ringde senast till dig:  :  BENGT XDDD
Sov du ensam inatt: aa.
Ätit sushi den senaste månaden:  nä ..
Blivit slagen den senaste månaden: av emil ? :)
Klockan är nu: 21.18

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0