Robin Larsson .

Älskling, du är det bästa som har hänt mig.
Jag skulle inte ens byta dig mot allt i världen.
Fattar du hur mycket jag älskar dig?
Jag skulle ge allt och lite till för att vara i din närhet just NU .
Varje gång jag råkar slå till dig ska du veta att även jag får ont. Ledsen för att jag kan vara dum ibland.
Jag älskar dig bara sååå mycket och kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Förlåt för alla gånger jag varit dum i huvudet, det har inte varit meningen.
Du e den jag litar mest på , den jag vill vara hos alltid, den jag saknar när jag precis gått iväg ifrån.
robin lämnar du mig så vill jag inte leva längre.
du har mitt hjärta i din famn.

Robin Larsson , av alla människor i världen trodde jag aldrig att jag skulle få dig.
Du e så otroligt perfekt .
Bredvid dig ser jag ut som en missbildad apa.
Jag älskar din närhet.
Varje gång du säger "jag älskar dig" så känner jag mig som världens lyckligaste.

När jag sov hos dig, och du tog mig till stranden..
å vi satt där på den där stenen , shiiiiitt !
det va fan de mysigaste som någonsin hänt mig.
å när vi la i din soffa å kollade på film , å jag somnade med huvudet på dig, haha!
Det va fan världens bästa dag.

saknar och älskar dig min älskling.
Du e det bästa som hänt mig.

22 juli , dagen du blev min kommer stanna i mitt hjärta föralltid.
<3

Kommentarer
Postat av: eviz

sjukt fint skrivet älskling! <3

2009-08-12 @ 01:01:59
URL: http://elandin

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0