min dag!




idag har jag då varit med tilda. (som ni ser. xD)
vi har varit på fynda. köpte present till min älskade syster som faktiskt fyller år idag ! ÄLSKAR DIG JOHANNA <3
vi hade även något i håret så de skulle bli POFF , å nu luktar de jätte gott ! å så hade vi ansiksmasker. jätte fint. xD
sen tog vi massa fula kort , å lyssna på sofijah .

"jag vill känna tygghet jag vill leva mitt liv, men det känns som om det bara är ett tidsfördiv. meningen är borta och jag gråter mer än ler, jag ska ta mitt liv när du inte längre ser"

väckte iaf massa gamla minnen .

dagen va verkligen skit kul ! många skratt faktiskt. :) tilda du e fan otrolig ! jag älskar dig!

HEJDÅ BABES !

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0