Lite bättre inlägg .

Känner att de förra blev lite slarvigt. xD
här kommer ett nytt.

Först kom vi då till skolan .
Jag å frida satt med Albin å johan i korridoren ett tag.
sen började vi då..
dom typ snacka om nya lärare och massa annat skit jag inte behöver skriva här.
men fan va jag hatar onsdagarna! vem fan vill gå en timme längre ?! XD
Sen hade vi någon aktuellt sak och bytte platser.
nu sitter jag bredvid alice å har ff å kalle precis bakom mig.
U N D E R B A R T :D
Sen skulle vi ha dedär stationerna jag snackade om.
Vi skulle då göra olika saker på varje station.
Det va jävligt roligt faktiskt !
Sen fick alla glass *mummmmmmmmms* xD
sen stack vi hem då..

SNART SKA JAG Å FRIDA TILL FYNDA ! :D
skynda att fynda (8)

juste, gissa vad vi sjöng i skolan idag ?!
jag frida frida tilda john coffe å kanske någon annan ..

Do you like waffles
Yeah we like waffles
Do you like pancakes
Yeah we like pancakes
Do you like french toast
Yeah we like french toast
Dodododo can't wait to get a mouth full waffles waffles waffles dodododo

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0