Jag behöver ett liv.

Bra saker:

skogstorp - vet inte varför , men jag ÄLSKAR skogstorp. skulle aldrig vilja flytta härifrån. :o å alla människor här e så speciella. :o och perversa! haha! å lite små galna!

glommen - för där bor min söta släkt. (a) å robin dårå . ;) men gillar glommen å min bästis/kusin oscar bor ju där! :D

långt hår - tkr långt hår e snyggare än kort, HEHEH :$

 bögar - asså tänk så coolt de hade varit att vara kompis med en bög, å bara kolla hans röv , å han bara fan va snygg! de hade varit för coolt . xD

Dåliga saker:

rasister - utläningar e också människor , å du som e rasist är utläning i något annat land sååå !!!

fula kläder - HAHAHa , bäst.. nej men ff vet vad jag menar. typ när en människa har kläder på sig som inte ens passar .

players - omoget . finns de något mer att säga ?

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0