förlåååt!

har inte skrvit på super länge, förlåt förlåt förlåt !
iaf..

i torsdags sov john här. fatta att jag har saknat honom!!!!! kan fan inte leva utan den människan. :o världens bästa vän. <3
vi typ .. cykla runt och träffa folk , spela badminton å la å skratta åt minnen .
otroligt kul. <3

i fredags sov älskling här. kommer typ inte ihåg vad vi gjorde.. xD men vakna flera gånger å sen väckte han mig för de plinga på dörren.. O_O xD

i lördags sov jag hos älskling . vi såg på film å va på stranden . :) <3 världens mysigaste dag . <3333333333333

idag sover eva här. vi har kollat på tv , suttit vid datorerna , varit ute , å snackat massa om allt å alla. myspys. <3

imorgon blir de frida & glommen . ska kolla på snyggingarnas träning ! 8D

byeeeeeeeeeee!


i år gammal bild , men mins dagen som igår..
jag och jojo städa hela hennes hus å sånt .
jag å jojo stod å sjung lilla snigel!

SAKNAR


Kommentarer
Postat av: vem du tror!

MARTINNAA! :D

2009-08-12 @ 23:02:15

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0