bästavän .

Frida Falkenström , du är fan världens bästa.
Våra minnen är värda mer än guld.


Vi lärde känna varandra på dagis, och blev riktigt bra vänner.
Sedan började vi då 0an tillsammans.
vi hade riktigt kul.
i 0-2 smet vi alltid till skogen när vi inte fick och paul våran lärare gick alltid ut i skogen för att leta upp oss.
sen började vi 3-5 och då fick vi gå till skogen , men vi gjorde det inte.
Konstiga små barn var vi.
Sen började vi 6an och vi blev bättre vänner än någonsin.
Det har varit du & jag riktigt länge nu .
vi rider ju tillsammans hos barbro, och jag tror ingen har skrattat så mycket på en ridlektion som du och jag gör.
du och jag skrattar åt allt.
Våran humor är fan världens roligaste .
Du e den bästa jag vet.

Jag älskar dig sötnos .


Kommentarer
Postat av: din frida

Jag älskar dig mest bästavän!

2009-08-03 @ 12:32:16

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0