Sista dagen i april.

hade tänkt att försöka skriva om april härdå.

April har varit en månad full med blandande kännslor.
Vädret har varit underbart.
April har för det mesta varit underbar!
Visst, jag har bråkat med folk jag älskar.
Men vad gör det?
Det fixar sig!
å det är de ända som betyder nått. <3

Varför vill man dö? :s

Det är meningslöst att säga "jag vill dö" …
Alla fattar att det är för att få upmärksamhet!
å varför kan man inte bara fixa sina jävla problem?!
asså , en 12 årig flicka ska inte skriva de hela tiden för hon inte har nån pojkvän? :s
Herre gud.
Det är liiite löjligt.

Jag orkar inte skriva mer .
Hoppas ni får en bra valborg!
PUSSSS

jag älskar dig mer än livet. <3jag älskar dig !


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0